web counter

‘Klachtbehandeling verzekeraars goed, beleid niet praktijkgericht’

//‘Klachtbehandeling verzekeraars goed, beleid niet praktijkgericht’

‘Klachtbehandeling verzekeraars goed, beleid niet praktijkgericht’

Bij verzekeraars met het keurmerk Klantgericht Verzekeren bestaat een kloof tussen hun klachtenbeleid en de praktijk. Die kloof moet worden gedicht, stelt de Stichting Toetsing Verzekeraars (Stv) naar aanleiding van een onderzoek naar klachtenmanagement en klachtenbehandeling. Stv-directeur Ron van Kesteren vindt dat verzekeraars alle uitingen van onvrede moeten gaan registreren als klacht. “Wel leveren de

Het bericht ‘Klachtbehandeling verzekeraars goed, beleid niet praktijkgericht’ verscheen eerst op amweb.



Bron: AMweb ‘Klachtbehandeling verzekeraars goed, beleid niet praktijkgericht’

2016-06-22T09:59:03+00:0022 juni 2016|3. Algemeen Nieuws|0 Comments