web counter

Stap 1: Inventariseren

//Stap 1: Inventariseren
Stap 1: Inventariseren2015-03-01T11:36:56+00:00

Het 1e gesprek is bedoeld om uw klantprofiel te bepalen en bestaat uit 2 gedeeltes:

  1. Oriëntatie
  2. Inventarisatie

Oriëntatie

  • Kennismaking met elkaar
  • Wij lichten u toe u wie we zijn, wat we doen en hoe we daarvoor beloond worden
  • U geeft aan wat uw wensen en doelstellingen zijn
  • De dienstverleningsovereenkomst wordt getekend

Inventarisatie

  • Alle feiten van uw huidige situatie worden vastgelegd (zoals uw inkomen nu en later, uw bezittingen en schulden, etc.)
  • Dat doen we ook voor uw wensen en doelstellingen in zowel de positieve (u leeft nog lang, en gelukkig) als minder positieve toekomst (bij bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheid of een vroegtijdig overlijden)
  • Prioriteiten kennen we toe aan uw wensen en doelstellingen; wat is ECHT belangrijk
  • We gaan uw kennis en ervaring betreffende de verschillende financiële zaken bepalen
  • Welke risico’s wenst u te verzekeren en welke niet (risicobereidheid)

Al deze gegevens worden daarop vastgelegd in uw klantprofiel.